beckybus fast utan bus

Kom nyss hem från en fest i ektorp. När vi kom dit ville jag bara dra, men efter några shots vodka var det helt okej, - heeelt rätt. Sofie var borta mestadels och för första gången i mitt liv var det jag som höll koll på andra, och tur det kan jag säga! Haha!

Nyktrade till när jag skulle hem så jag var någorlunda körbar. På vägen hem dock i svängen in till min >BY< så stod det en Volvo som stod och glappa med helljuset, jag blev bländad, vände mig om när jag körde och pekade finger. - Tro mig, det skulle jag inte gjort. Biljäveln snor runt och kör efter mig ända till mitt hus, och det känns ju sisådär, kul!?

Nu ska jag sova tror jag, om inte kära facebook slukar mig totalt.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0