Glad midsommar!

Kanske jag ska säga också..? Innan jag glömmert.
Mina planer för midsommar gick ju på tok wrong alltså.. Blev inget alls rättare sagt så en lugn midsommar blev det rätt skönt ändå faktiskt.. Aja skulle först ha träffat Becku & Oskar på kvällskvisten sådär men det sket sig för Becku hade druckit och kunde inte köra moppe.. Aheee. Sen skulle jag träffa typ David och några? Men det sket sig också av någon anledning vet inte ens varför men jo..
Blev bjuden på fest ute i Åby också massa folk som ringde och grejer med ae det sket ju sig också eftersom jag sist inte kunde åka till Åby på mitt busskort då lär det ju knappast funka den här gången lixxxxxom.

Hehehehe men Julia, Julia & Emmy är ute på någon ö typ över midsommar helgen, super väl och grejer.. Haha, men blir och träffa dom i veckan när dom kommit hem från deras lilla övernattning! ;) Ser vi fraaaam emot yes.

PUSS


Haha.. Vid slottet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0