Grym jävla dag / sofie

Började med att jag träffade Ida, var trevligt! Stötte ihop oss med Becku och hon var med, träffade Michaela, Eve, Frigge, Bine, Fredda ooooooosv.. För att ta en fika med allihopa och sedan dra hem vid en 9, åkte hem på min grymt snygga bike, kändes dock jävligt tungt och cykla hem vet dock inte varför? Lat är jag tar bussen vart jag än ska men ja..
För att få sms av Becku vid 9, ut och träffa henne dra till folkan och chillade dill där och gick runt och svullade som fan på glass och cheese.. Snackade om allt från att **** till **** och ****. Ah känsliga ämnen dedär..

MEN SEN DÅ.. Gick ingen buss vid 00.15 som den alltid gör, så FAN vad vi är griimmaa. Becku glömde extra hjälmen och det är flera polisbilar ute, jo men det är bara att knyta tröjan runt huvet som en jävla påskkärring och hoppa på moppen och Becku gäääzar iväg jo men yes.. Åker bland hus och grejer för att inte bli upptäckta och jag typ sitter hukad och gömmer mig där bak på moppen, HEHEHE BUSIGT.


Ae nu borde jag sluta skriva, PUSSSS.


Jag & Ida idag, cute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0